المتابعون

الاثنين، 4 نوفمبر 2013

ربنا يخليكى(يا نور) يا قلبى

لو سمحتى يا نور
انا عندى الاجتماع لما اجى ادخلو يقولى غير  مسموح
وكمان انا عايزة اخلى تسليم المهمة يوم الجمعة عشان بابا جاى من السعودية يوم الخميس
وكمان انا بقالى 2 سنتين مش شوفتو وكمان هيجيب ليا تليفون وهروح اجيبوا من المطار يعنى بليز ممكن تعملى كدة
(:
لو سمحتى
 وعلى فكرة انا عملت الصور لكن لسة هعمل الروابط
وكمان انا عملت ايميل جديد يشبه السوبر اسمو smileymarymeme
هو بتاعى كمان على فكرة بلـــــــــــــــــــــــيز وافقى عشان خاطرى
ميريهان(مارى ميمى)

هناك تعليقان (2):

  1. طيب بس انتي اصلاً نزلتي المهمة اصلا وعملتيها مش فاهمة يعني ايه عايزة تاجليها وانتي اصلا عملتيها !!

    ردحذف
  2. مرحبا يا قمر
    انا حابة اكون كاتبة
    اسمي :star123lovebest
    lovesoso532@gmail.com
    ده الايميل

    ردحذف

اهلا بجميع الاعضاء الكرام مهمة طاقم عملنا هي تقديم الاخبار اليكم اول باول واسعادكم بكل مقدرتنا

بحث هذه المدونة الإلكترونية


.